فروش زمین در نوشهر
فروش 1/500 میلیارد تومان کد ملک: 07

فروش زمین در نوشهر

اگر قصد خرید زمینی مناسب جهت ساخت ویلای دلخواه خود در محدوده جنگلی و استفاده از بهترین آب و هوای طبیعت شمال را دارید به این مورد توجه نمایید. این زمین بزرگ درفاصله 5 کیلومتری از نوشهر در استان مازندران شمال ایران قرار دارد . فاصله با جنگل های دامنه البرز 100 متر و همچنین فاصله زمین تا ساحل دریای خزر 2200 متر و تا جاده اصلی 2000 متر میباشد که با توجه به این فواصل یکی از بهترین گزینه هایی است که دسترسی به سه موقعیت را آسان نموده است.

متراژ کل زمین 5000 متر بوده دارای سند ، پای کوه ، شمالی جنوبی .

هر متر از زمین300 هزار تومان قیمت گذاری شده است و با توجه به متراژ آن بهای کل زمین جنگلی در نوشهر 1/500 میلیارد تومان می شود که به دلیل پول  لازم بودن مالک متری 200 هزار تومان زیر قیمت حاکم بر منطقه میباشد .

 

موقعیت جغرافیایی منطقه:

نوشهر به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی راحتی به دیگر شهرهای پرطرفدار حاشیه دریای خزر مثل سلمان شهر (متل قو) ، نور، چالوس و رویان دارد و به همین دلیل خرید زمین و ویلا در نوشهر همیشه متقاضیان خود را دارد.
از جاذبه‌های طبیعی کم نظیر آن می‌توان به جنگل سی‌ سنگان و آبشار چلندر و دریاچه ارواح اشاره کرد. مراکز تفریحی مدرن و متنوع و آثار تاریخی برجسته مانند قلعه ملک کیومرث و حمام کندلوس موجب شده نوشهر به یکی از مناطق پرمخاطب شمال ایران برای سپری کردن تعطیلات تبدیل شود. به‌خصوص کلان ‌شهر نشینان از سال‌های دور علاقه‌ی خاصی به خرید ملکدر نوشهر داشتند. تعداد بالای متقاضیان سبب شده است کهخرید و فروش ملکدر نوشهر به یکی از راه‌های کسب درآمد برای بومیان این منطقه و حتی سرمایه‌گذاران دیگر شهرها تبدیل شود . وجود شهرک های متعدد و بنام در منطقه موجب شده  تا خرید زمین و ویلا در نوشهر همیشه متقاضیان خود را داشته باشد .

https://www.amlak-data.ir/فروش-زمین-در-نوشهر/

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

 

املاک دیتا در خدمت شماست

 

کانال تلگرام املاک دیتا

 

http://telegram.me/amlak_data

 

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/villadaita

 

فیس بوک :

Amlak-data

 

 

محبی پور ………………………………………………09309116815

 

جزئیات بیشتر
  • وضعیت ملک: فروش
  • نوع ملک: زمین
  • ایمیل: amlak.data@gmail.com
  • شماره تلفن: 09309116815
  • قیمت: 1/500 میلیارد تومان
  • متراژ: 5000
  • استان: مازندران
  • شهرستان: نوشهر
  • امتیازات:
    متراژ بالا ، پای کوه، سند دار ، شمالی جنوبی