خرید ویلا نقلی در نوشهر(ارزان قیمت)
فروش 1,500,000,000 کد ملک: 056

خرید ویلا نقلی در نوشهر(ارزان قیمت)

خرید ویلا نقلی در نوشهر ارزان‌قیمت سنددار در منطقه‌ای آرام و خوش‌نشین بافاصله کم از مرکز شهر که دیدی بسیار زیبا از جنگل را دارا است.

ویلا داریم چه ویلایی، خرید ویلا نقلی ارزان‌قیمت (البته نسبت قیمت‌های بالای ویلاهای کنونی) در یک مکان بسیار زیبا بادید عالی و فاصله کم از جنگل و دریا. فاصله این ویلای زیبا تا جنگل پنج دقیقه (البته پای پیاده) و از دریا ده دقیقه است که این خود از امتیازات ارزنده این ملک زیباست، چراکه این مکان‌های ذکرشده محل مناسبی برای تفریح و سرگرمی باشند.

از دیگر امتیازات این ویلا نقلی در نوشهرمی‌توان به فاصله کمش با مرکز شهرم فرودگاه، رستوران‌ها، مراکز خرید و… نام برد.برای ساخت این ویلا نوساز از بهترین مصالح و متریال استفاده‌شده و دارای همه انشعابات لازم هست(کنتور آب،برق و گاز نصب است.)

مشخصات ملک:

کد 056

200 متر زمین

150 متر بنا

سه خواب یک خواب مستر

موقعیت جغرافیایی منطقه:

نوشهر به سبب موقعیت جغرافیایی مناسب دسترسی آسان به دیگر شهرهای پرطرفدار حاشیه دریای کاسپین (خزر) مثل متل قو (سلمان شهرچالوس، رویان و نور دارد که همین عمر موجب شده خریدوفروش ملک (زمین و ویلا) در نوشهر همیشه متقاضیان خود را داشته باشد.

از جاذبه‌های گردشگری کم نظیروطبیعی این منطقه زیبا می‌توان به بام نوشهر (جنگل بندپیپارک جنگلی ساحلی سیسنگان، آبشار زیبای چلندر و آبشار آب پری، دریاچه ارواح و… اشاره کرد که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. مراکز تفریحی متنوع و تاریخی بنام مانند موزه و حمام کندلوس و قلعه ملک کیومرث موجب شده تا نوشهر این شهر ساحلی زیبا به یکی از شهرهای پرمخاطب مازندران تبدیل شود تا برای سپری کردن تعطیلات بسیار مناسب باشد.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح می‌باشند، لطفاً تماس بگیرید.

املاک دیتا در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک دیتا

http://telegram.me/amlak_data

 اگر در شبکه‌های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن‌ها دنبال کنید

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/villadaita

فیس‌بوک:

https://www.facebook.com/amlak.data

محبی پور ………………………………………………09309116815

جزئیات بیشتر
  • وضعیت ملک: فروش
  • نوع ملک: آپارتمان
  • ایمیل: www.amlak.data@gmail.com
  • شماره تلفن: 09309116815
  • قیمت: 1,500,000,000
  • متراژ: 200
  • استان: مازندران
  • شهرستان: نوشهر
  • امتیازات:

    200 متر زمین
    150 متر بنا
    سه خواب یک خواب مستر
    دید عالی به جنگل
    نزدیک به جنگل و دریا